Obchodní Podmínky

1. Základní Ustanovení:

1.1. Internetový obchod Alko Games, dostupný na internetové adrese alkogames.cz, je provozován Hubertem Zielińským, který podniká pod názvem Zielin se sídlem v Milanówku, IČ: 5291844135, REGON: 523826465.
1.2. Tento právní předpis je určen jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele využívající obchod a stanovuje pravidla pro používání internetového obchodu a podmínky pro uzavírání kupních smluv na dálku prostřednictvím obchodu.

2. Definice:

2.1. Konsument - fyzická osoba uzavírající s Prodávajícím smlouvu v rámci Obchodu, jejímž předmětem není přímo spojena s její podnikatelskou nebo profesionální činností.

2.2. Prodávající - Hubert Zieliński se sídlem v Milanówku, ul. Stokrotki 14, zapsaný v Centrálním rejstříku a informačním systému pro hospodářskou činnost, IČ 5291844135, REGON 523826465

2.3. Klient - jakýkoli subjekt provádějící nákupy prostřednictvím Obchodu.

2.4. Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační jednotka, která není právnickou osobou, a které samostatný zákon uznává právní subjektivitu, provádějící vlastním jménem podnikatelskou činnost a využívající Obchod.

2.5. Obchod - internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese alkogames.cz

2.6. Smlouva na dálku - smlouva uzavřená s Klientem v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku (v rámci Obchodu) bez současné fyzické přítomnosti stran s výhradním využitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do uzavření smlouvy.

2.7. Nařízení - prohlášení vůle Klienta podávané prostřednictvím objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření smlouvy o prodeji produktu nebo produktů s Prodávajícím.

2.8. Účet - účet klienta v Obchodě, na kterém jsou shromažďovány údaje poskytnuté Klientem a informace o objednávkách provedených v Obchodě.

2.9. Registrační formulář - formulář dostupný v Obchodě umožňující vytvoření účtu.

2.10. Objednávkový formulář - interaktivní formulář dostupný v Obchodě umožňující podání objednávky, zejména přidáním produktů do košíku a stanovením podmínek smlouvy o prodeji, včetně způsobu dodání a platby.

2.11. Košík - prvek softwaru Obchodu, ve kterém jsou viditelné vybrané produkty k zakoupení, a je také možné stanovit a upravit údaje objednávky, zejména množství produktů.

2.12. Produkt - dostupná v Obchodě pohyblivá věc/služba, která je předmětem smlouvy o prodeji mezi Klientem a Prodávajícím.

2.13. Smlouva o prodeji - smlouva o prodeji produktu uzavřená nebo uzavřená mezi Klientem a Prodávajícím prostřednictvím internetového Obchodu. Smlouva o prodeji se také chápe jako smlouva o poskytování služeb a smlouva o dílo, pokud jde o vlastnosti produktu.

3. Kontakt Se Obchodem:

3.1. Adresa prodejce: Milanówek, ul. Stokrotki 14

3.2. Emailová adresa prodejce: alkogames.contact@gmail.com

3.3. Telefonní číslo prodejce: +48 536534628

3.4. Číslo bankovního účtu prodejce: PL66114020040000350277764056

3.5. Zákazník může kontaktovat prodejce prostřednictvím adres a telefonních čísel uvedených v tomto odstavci.

3.6. Zákazník se může spojit s prodejcem telefonicky nebo emailem v době od 9:00 do 18:00. Pokud nejsme schopni přijmout hovor, vždy zavoláme zpět zákazníkovi.

4. Technické Požadavky:

4.1. Pro používání obchodu, včetně prohlížení sortimentu obchodu a provádění objednávek produktů, jsou vyžadovány:

4.2. Koncové zařízení s přístupem k internetu a webovým prohlížečem, aktivní e-mailový účet a povolení souborů cookie.

5. Obecné informace:

5.1.

a) Prodejce v nejširším rozsahu povoleném zákonem nenese odpovědnost za rušení provozu obchodu, včetně přestávek způsobených vyšší mocí, neoprávněným jednáním třetích osob nebo neslučitelností internetového obchodu s technickou infrastrukturou.

b) Prohlížení sortimentu obchodu nevyžaduje vytvoření účtu. Kupující může provádět objednávky produktů, které jsou k dispozici v sortimentu obchodu, tím, že poskytne potřebné osobní a adresní údaje umožňující provedení objednávky bez vytváření účtu.

c) Hra je určena pro plnoleté osoby, které dosáhly věku 18 let. Verze pro obchody provádějící prodej v českých korunách:

5.2.

a) Ceny uvedené v obchodě jsou uvedeny v českých korunách a jsou konečnými cenami včetně daně.

b) Celkovou (konečnou) částku, kterou má Kupující zaplatit, tvoří cena za produkt a náklady na dodání (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby), o nichž je Kupující informován na stránkách obchodu při skládání objednávky, včetně okamžiku vyjádření vůle uzavřít kupní smlouvu.

c) Doprava je hrazena kupujícím.

d) Pokud povaha předmětu smlouvy nedovoluje rozumný odhad konečné ceny, informace o způsobu výpočtu ceny a také o poplatcích za dopravu, doručení, poštovní služby a dalších nákladech budou uvedeny v popisu produktu na stránkách obchodu.

6. Pravidla Pro Zadávání Objednávek:

6.1. Vyberte produkt, který je předmětem objednávky, a klikněte na tlačítko "Kup teraz" (nebo ekvivalentní), poté "Přidat do košíku", zobrazit košík, přejít k platbě.

6.2. Vyplňte objednávkový formulář zadaním údajů o příjemci objednávky a dodací adrese produktu, vyberte typ doručení (způsob doručení produktu).

6.3. Klikněte na tlačítko "Pokračovat k platbě (objednávám a platím)".

6.4. Vyberte jeden z dostupných platebních způsobů a v závislosti na způsobu platby objednávku zaplaťte.

7. Nabízené Způsoby Doručení A Platby:

Klient může využít následující způsoby doručení objednaného Produktu:

7.1.  Služby jsou prováděny prostřednictvím internetové pošty.

7.2. Operátorem plateb jsou STRIPE/PayPal.

7.3. Podrobné informace o způsobech doručení a přijatelných platebních metodách naleznete na stránkách obchodu.

7.4. Prodávající se zavazuje k odeslání zásilky do 7 pracovních dnů od schválení objednávky, a současně si vyhrazuje právo na prodloužení lhůty pro odeslání z důvodů, které nezávisí na prodávajícím.

8. Provedení Kupní Smlouvy:

8.1. Uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím probíhá poté, co zákazník předem podá objednávku pomocí objednávkového formuláře na internetovém obchodě v souladu s §6 obchodními podmínkami.

8.2. Po podání objednávky prodávající okamžitě potvrdí její přijetí a současně přijme objednávku k vyřízení. Potvrzení přijetí objednávky a její přijetí k vyřízení probíhá prostřednictvím zaslání odpovídající e-mailové zprávy od prodávajícího na e-mailovou adresu zákazníka, kterou uvedl při podávání objednávky, obsahující alespoň prohlášení prodávajícího o přijetí objednávky a její přijetí k vyřízení a potvrzení uzavření kupní smlouvy.

8.3. Okamžikem obdržení této e-mailové zprávy zákazníkem vzniká kupní smlouva mezi zákazníkem a prodávajícím. V případě, že zákazník zvolí platbu bankovním převodem nebo elektronickou platbou, zavazuje se provést platbu do 60 minut ode dne uzavření kupní smlouvy - jinak bude objednávka zrušena.

Počátek běhu termínu připravenosti produktu k převzetí zákazníkem se počítá následovně:

8.4. V případě, že si Klient zvolil platbu bankovním převodem nebo elektronickou platbu - ode dne připsání částky na bankovní účet Prodávajícího. 

8.5. Dodání produktu probíhá na celém světě.

8.6. Dodání produktu zákazníkovi je za poplatek, pokud Smlouva o prodeji neurčuje jinak. Náklady na dodání produktu (včetně dopravy, doručení a poštovních služeb) jsou uvedeny zákazníkovi při zadávání objednávky, včetně chvíle, kdy zákazník vyjádří svou vůli uzavřít smlouvu o prodeji.

9. Právo Odstoupit Od Smlouvy:

9.1. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit do 14 dnů od obdržení produktu, a to bez udání důvodu, za předpokladu, že zboží je v nepoškozeném stavu. Běh lhůty začíná dnem dodání produktu spotřebiteli nebo jiné osoby, kterou spotřebitel určí jinak než dopravcem. V případě smlouvy, která zahrnuje dodávky několika produktů, které jsou dodávány odděleně, v dávkách nebo v částech, lhůta uvedená v odst. 1 běží od dodání poslední věci, dávky nebo části.

9.2. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit tím, že pošle prodejci prohlášení o odstoupení od smlouvy. K zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když spotřebitel pošle prohlášení před uplynutím této lhůty.

9.3. Prohlášení může být odesláno tradiční poštou nebo elektronickou cestou tím, že se zašle prohlášení na e-mailovou adresu prodejce nebo se prohlášení podá na webové stránce prodejce. Kontaktní údaje prodejce jsou uvedeny v §3. Prohlášení lze podat také na formuláři, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 k tomuto řádu a příloha k zákonu č. 89/2012 Sb., o ochraně spotřebitele, ale to není povinné.

9.4. V případě odeslání prohlášení elektronickou cestou prodejce neprodleně zašle spotřebiteli na e-mailovou adresu uvedenou spotřebitelem potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.

9.5. Při vrácení platby prostřednictvím rychlé bankovní platby a/nebo platební karty bude vráceno na bankovní účet spojený s uvedeným způsobem platby.

Následky odstoupení od Smlouvy:

9.6. V případě odstoupení od dálkové smlouvy se smlouva považuje za neuzavřenou.

9.7. V případě odstoupení od Smlouvy prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí spotřebitele odstoupit od smlouvy, vrátí spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží, s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku skutečnosti, že spotřebitel zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější standardní způsob dodání nabízený prodávajícím.

9.8. Vrácení platby Prodávající provede vrácení platby stejným způsobem platby, který použil spotřebitel v původní transakci, pokud se nedohodli na jiném způsobu; v každém případě spotřebitel neponechá žádné náklady spojené s takovým vrácením.

9.9. Prodávající může odmítnout vrácení platby, dokud nepřijme zboží zpět, nebo dokud spotřebitel nepředloží důkaz o odeslání zboží, a to podle toho, který okamžik nastane dříve.

9.10. Spotřebitel musí zboží vrátit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy oznámil prodávajícímu odstoupení od smlouvy. Tento termín je zachován, pokud spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím lhůty 14 dnů.

9.11. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení zboží, včetně nákladů na vrácení zboží, pokud z důvodu jeho povahy nelze zboží obvyklým způsobem odeslat poštou.

9.12. Spotřebitel je odpovědný pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku manipulace s tímto zbožím jinakým způsobem, než bylo nezbytné k zjištění povahy, vlastností a funkce zboží.

9.13. V případě, že z důvodu povahy zboží nelze zboží obvyklým způsobem odeslat poštou, informace o tom, a také o nákladech na vrácení zboží, budou uvedeny v popisu zboží v obchodě.

Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, v souladu s čl. 38 zákona o právech spotřebitelů, nepřísluší spotřebiteli mimo jiné v případě smlouvy:

9.14. Ve kterémž předmětem plnění je věc neprefabrikovaná, vyrobená podle spotřebitelových specifikací nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,

9.15. Ve kterémž předmětem plnění je věc dodaná v uzavřeném obalu, který nelze vrátit po jeho otevření kvůli ochraně zdraví nebo hygienickým důvodům, pokud byl obal otevřen po dodání,

9.16. Ve kterémž předmětem plnění je věc rychle se kazící nebo s krátkou dobou použitelnosti,

9.17. O poskytnutí služeb, pokud prodávající provedl službu plně a spotřebitel výslovně souhlasil s tím, že bude ztraceno jeho právo na odstoupení od smlouvy, a to poté, co byl informován prodávajícím před zahájením plnění, že po plnění služby ztratí právo na odstoupení od smlouvy.

9.18. V níž cena nebo odměna závisí na fluktuacích na finančním trhu, nad nímž prodávající nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,

9.19. Ve kterémž předmětem plnění jsou věci, které po dodání, kvůli své povaze, jsou nerozlučně spojeny s jinými věcmi,

9.20. Ve kterémž předmětem plnění jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání,

9.21. O dodávání deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném,

9.22. O dodávání digitálních obsahů, které nejsou uloženy na hmotném médiu, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po informování ho prodávajícím o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.

10. Reklamace A Záruka:

10.1. Smlouva o koupi zahrnuje nové produkty.

10.2. Prodávající je povinen dodat zákazníkovi výrobek bez vad.

10.3. V případě vady na zboží zakoupeném u Prodávajícího má zákazník právo na reklamaci podle ustanovení o záruce v občanském zákoníku.

10.4. Reklamaci je třeba nahlásit písemně nebo elektronickou formou na adresy Prodávajícího uvedené v tomto všeobecných obchodních podmínkách.

10.5. Doporučuje se, aby reklamace obsahovala mimo jiné stručný popis vady, okolnosti (včetně data) vzniku vady, údaje o zákazníkovi podávajícím reklamaci a požadavek zákazníka v souvislosti se vadou zboží.

10.6. Prodávající se vyjádří k reklamačnímu požadavku okamžitě, nejpozději do 14 dnů, a pokud tak neučiní do tohoto termínu, považuje se reklamační požadavek za oprávněný.

10.7. Výrobky vrácené v rámci reklamačního postupu je třeba zaslat na adresu uvedenou v §3 těchto všeobecných obchodních podmínkách.

10.8. Pokud byla na výrobek poskytnuta záruka, informace o ní a její obsah budou uvedeny v popisu výrobku v obchodě.

11. Mimosoudní Způsoby Řešení Reklamací A Uplatňování Nároků:

11.1. V případě, že reklamační řízení nepřinese Kupujícímu očekávané výsledky, může Kupující využít mimosoudní způsoby řešení reklamací. Podrobné informace o možnostech, jak může Kupující využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků, a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v sídlech a na webových stránkách okresních (městských) inspektorů pro ochranu spotřebitelů, občanských sdružení, která mají jako svoji statutární činnost ochranu spotřebitelů, vojvodských inspektorátů obchodní inspekce a na následujících internetových adresách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelských záležitostí: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

11.2. Kupující má následující možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků:

11.3. Kupující má právo obrátit se na trvalý mimosoudní rozhodčí soud pro spotřebitele, o kterém se hovoří v článku 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, č. 148 s pozdějšími změnami), se žádostí o řešení sporu vyplývajícího z kupní smlouvy uzavřené se Zadavatelem.

11.4. Kupující má právo obrátit se na vojvodského inspektora obchodní inspekce podle článku 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, č. 148 s pozdějšími změnami) s žádostí o zahájení mediačního řízení ohledně dohody o dohodném ukončení sporu mezi Kupujícím a Zadavatelem.

11.5. Kupující může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi ním a Zadavatelem, a to také prostřednictvím bezplatného poradce pro ochranu spotřebitelů v okrese (městě) nebo občanské organizace, která má jako svoji statutární činnost ochranu spotřebitelů (například Federace spotřebitelů, Polská spotřebitelská asociace).

12. Osobní Údaje V Internetovém Obchodě:

Správcem osobních údajů klientů shromážděných prostřednictvím internetového obchodu je prodávající.

Osobní údaje klientů, které jsou sbírány správcem prostřednictvím internetového obchodu, jsou shromažďovány za účelem plnění kupní smlouvy a, pokud klient udělí souhlas, také za účelem marketingovým.

Příjemci osobních údajů klientů internetového obchodu mohou být:

12.1. V případě klienta, který využívá v internetovém obchodě způsobu doručení balíkovým automatem nebo kurýrním balíkem, správce poskytuje shromážděné osobní údaje klienta vybranému dopravci nebo zprostředkovateli, kteří provádějí doručení na základě zadání správce.

12.2. V případě klienta, který v internetovém obchodě využívá elektronických platebních metod, správce poskytuje shromážděné osobní údaje klienta vybranému subjektu, který provádí tato platby v obchodě. Klient má právo přístupu k obsahu svých osobních údajů a jejich opravy. Poskytování osobních údajů je dobrovolné, ale neposkytnutí osobních údajů uvedených v pravidlech, které jsou nezbytné pro uzavření kupní smlouvy, znamená, že smlouva nemůže být uzavřena.

13. Závěrečná Ustanovení:

13.1. Smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu jsou uzavírány v polštině. Prodejce si vyhrazuje právo měnit tento řád z důležitých důvodů, tj. změny zákonů, změny způsobu platby a dodávek - v rozsahu, který ovlivňuje realizaci ustanovení tohoto řádu.

13.2. V případě jakékoli změny prodávající informuje zákazníka nejméně 7 dní předem. V záležitostech, které nejsou upraveny tímto řádem, platí obecně závazné předpisy polského práva, zejména občanský zákoník, zákon o poskytování služeb prostřednictvím elektronických prostředků, zákon o právech spotřebitele, zákon o ochraně osobních údajů.

13.3. Zákazník má právo využít mimosoudních prostředků pro řešení stížností a vymáhání nároků.

13.4. K tomu může podat stížnost prostřednictvím internetové platformy ODR EU dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.